• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Звіт керівника закладу

ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРАВА НА ЗДОБУТТЯ

ПОВНОЇ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ

Осокорівська ЗОШ І-ІІІ ступенів функціонує з 1968 року. Зареєстрована як юридична особа за адресою с.Осокорівка вулиця Свободи,15; має всі правоустановчі документи: свідоцтво на право власності на нерухоме майно від 13.08.2012 року, державний акт на право постійного користування земельною ділянкою від 08.07.2014 року. Навчально-виховний процес у школі здійснювався згідно із законодавством України та Статутом. Свідоцтво про атестацію видане 30.11.2015 року, термін дії свідоцтва з 18.09.2012р.-18.09.2022р..

На початок навчального року у школі навчалося 194 учні (193 на початок 2016-2017 н. р.). Укомплектовано 11 класів із середньою наповнюваністю 17 учнів. Охоплено навчанням 100% учнів, що проживають на закріпленій за навчальним закладом території. З 01 вересня 2017 року по 31 травня 2018 року із закладу вибуло 5 учнів: 2 – до Таврійської ЗОШ Білозерського району , 1 – до Нововоронцовської ЗОШ №2 2 – до Криворізької ЗОШ Дніпропетровської області. За цей період до школи прибуло 2 учнів: 1-з Криворізької ЗОШ Дніпропетровської області, 1-з Нововоскресенської ЗОШ Нововоронцовського району. На кінець навчального року залишилось 191 учнів.

Згідно обліку дітей і підлітків віком від 5 до 18 років не підлягають навчанню 2 учні (Зузанський В., Лихогляд О.); у інших школах району та області перебуває 4 учні (Гежа Катя,8кл., Ткаченко Саша, 5кл., Ткаченко Артем, 3 кл., Ткаченко Станіслав, 3кл.); 17 п’ятирічок зараховано до 1 класу на 2018-2019 н.р.

Із 18 випускників школи ІІ ступеня на початок нового навчального року всі продовжили навчання: з них 14- у 10 класі, 1-коледж (2 –у минулому році, ,3-ПТНЗ

У 10-11 класах старшої школи навчання проводилось за універсальним профілем. Із варіативної складової навчального плану додатково були виділені години на підготовку до ЗНО.

Із 7 випускників ІІІ ступеня до вищих навчальних закладів ІІІ-ІV рівнів акредитації вступило 3 випускники старшої школи, що становить 43% ( минулорічний показник - 20 %) , І-ІІ рівня акредитації - 2 ( 29 % проти 10% за попередній рік). 1 випускниця обрала робітничу професії і продовжує навчання в ПТНЗ, що становить 14%, проти 60% у минулому році, 1- приступив до роботи відразу, як і в минулому році.

МЕТОДИЧНА РОБОТА

Методична робота у школі будується відповідно до чинних вимог як творчий процес, що складається з комплексу систематичної цілеспрямованої колективної, групової та індивідуальної діяльності вчителів для забезпечення навчально-виховного процесу, якісного виконання навчальних планів і програм, впровадження Державних стандартів освіти.

Зміни в сучасній українській освіті вимагають від школи визначення нової мети навчання та виховання – розвиток інноваційної особистості, здатної до життєтворчості та самореалізації у нових соціальних умовах, мають на меті пошук шляхів активізації творчих здібностей учителів та учнів, на засадах особистісно орієнтованого та компетентісного підходів. Тому в 2017-2018 н.р. педагогічний колектив завершив працювати над реалізацією науково-методичної проблеми «Соціалізація дітей та учнівської молоді в сучасному освітньому просторі».

У контексті розв’язання методичної проблеми педагогічним колективом школи у поточному навчальному році проведено: педагогічні та методичні ради, наради при директорові, засідання методичних об’єднань учителів-предметників, інструктивно-методичні наради, консиліуми, а в рамках предметних тижнів проведена серія відкритих уроків та заходів, підсумки яких висвітлено у відповідних наказах по школі.

Педагогічний колектив працював над вдосконаленням фахової майстерності:

  • До Херсонського будинку художньої народної творчості направлено 4 роботи на обласний конкурс «Перлина натхнення» (Маховицька Л.М. – філолог; Бєлоусова Л.О. – початкові класи; Бурман Л.В. – заступник з ВР; Павлюченко Н.В. – вихователь ГПД). Бурман Л.В. отримала диплом ІІ ступеня.
  • Голівець Ю.С. прийняв участь у І та ІІ етапі Всеукраїнського конкурсу «Учитель року», номінація – фізика , став лауреатом обласного етапу.
  • З лютого 2018 року педагоги школи Кошель Н.В., вчитель початкових класів, Климюк В.П., вчитель фізичного виховання, Бурман Л.В., вчитель англійської мови, пройшли навчання та отримали сертифікати дистанційного курсу «Онлайн-курс для вчителів початкової школи» що викладатимуть у 1 класі Нової української школи.
  • Климюк В.П., вчитель фізичного виховання, прийняв участь в обласному науково-практичному семінарі «Розвиток ключових компетентностей учнів 1-4 класах на уроках фізичної культури у Новій українській школі».
  • Кошель Н.В. відвідала очні сесії для учителів початкових класів, які у 2018-19 н.р. викладатимуть у 1 класі в рамках програми Нова Українська школа.
  • Радчуков В.В., Голівець Ю.С., Павлюченко Н В., Кошель Н.В. пройшли курси підвищення кваліфікації при Херсонській Академії неперервної освіти.
  • Працювала школа молодого вчителя «Шлях до майстерності» (керівник Феньова Н.О., молоді вчителі-Дзюба О.В., Куляс І.А.; наставники-Кошель Н.В., Овчіннік Н.Д., Голівець Ю.С.).
  • Бєлоусова Л.О., Олійник В.В., Овчіннік Н.Д., Голівець Ю.С. подали до друку у фахові періодичні видання свої розробки уроків.
  • Проведено майстер-класи для колег району (вчителі Голівець Ю.С., Жмурська О.А., Овчіннік Н.Д.).
  • Маховицька Л.М., вчитель української мови та літератури, на ІІ етапі конкурсу «Поетичний вернісаж Ліни Костенко» зайняла І місце за власний вірш.

Атестація педагогічних працівників 2017-2018 навчального року проходила за планом заходів з проведення атестації, моніторингу професійної діяльності та загальної культури в педколективі, серед учнів та їх батьків. За результатами атестації Бєлоусовій Л.О., вчителю початкових класів, встановлено кваліфікаційну категорію «Спеціаліст вищої категорії; Голівцю Ю.С., вчителю фізики, інформатики, астрономії та природознавства, встановлено кваліфікаційну категорію «Спеціаліст вищої категорії» та присвоєно педагогічне звання «Старший вчитель».

Цілеспрямовано проводилась робота з обдарованими дітьми. Найпоширенішими інтелектуальними змаганнями є Всеукраїнські учнівські олімпіади та конкурси. Вони стають дієвим засобом формування мотивації до навчання, підвищення пізнавальної активності, поглиблення і розширення знань, підтримки творчо обдарованої учнівської молоді, створення умов для збереження й розвитку інтелектуального потенціалу нації:

  • Міжнародний конкурс з української мови імені Петра Яцика ( районний ІІ етап – ІІ місце, Згоник Є. 6 кл., учитель Маховицька Л.М.); ( у минулому році-3м.-Згоник Єлізавета, уч.Маховицька Л.М., 3м.-Феньова О.,6м.-Мавійчук В., уч.Бережна З.М.);
  • Міжнародний мовно-літературний учнівської та студентської молоді імені Т.Г.Шевченка ( 8кл.-5м.; 9кл.-7м.); (у минулому році-5м. Згоник Є.,уч. Маховицька Л.М., 6м.-Матвійчук В.-уч.Бережна З.М.);
  • Міжнародний літературний конкурс «Молода КороНація – 2018»;
  • Обласний конкурс «Поетичний вернісаж», диплом ІІІ ступеня номінація «Мій рідний край» Згоник Є. 6 кл., уч.Маховицька Л.М.;
  • Обласний поетичний конкурс «Камертон Ліни Костенко», 7 учасників;
  • Обласний конкурс інституту модернізації змісту освіти МОН –твір-есе «Моя майбутня професія, Гулак Юлія, учениця 10 класу;
  • Обласний конкурс юних фотоаматорів «Пам'ять», «Моя Україна» (дипломи ІІ, ІІІ ступенів Сокрут В, 8 кл., Брика Р. 9 кл., Москальова І., 9 кл., );
  • Щорічний обласний конкурс «Сміється писанка у всій своїй красі!» (студія декоративно-прикладного мистецтва «Соняшник», керівник Овчіннік Н.Д.; дипломи ІІ ступеня старша вікова категорія Дмитрук А., Руднєвська А – 11 кл., дипломи ІІ середня вікова категорія – Говорущак В., Згоник Є. 6 кл.);
  • Районний конкурс шкільних газет ( краща електронна версія шкільної газети «Осокорівський вісник»; виконавці Олійник Н.Л., Бурман Л.В.);
  • Фестиваль «Кам’янська Січ»,
  • ІІ місце у районному фестивалі «Таврійський барвограй», номінація «Хореографія», кер.Шевченко М.П.
  • Всеукраїнський конкурс малюнків від «TOYOTA»-«Авто моєї мрії»;

На базі школи працюють наукові секції Нововоронцовського відділення МАН:

- Гулак Юлія (10 кл.). Тема «Проблема пошуку життєвого шляху у сучасному світі на прикладі оповідань Еліс Манро» (кер. Чумак І.І.), зарубіжна література, (лауреат районного етапу)

- Феньова Олександра (9 кл.). Тема «Косметика». (кер. Оселедько В.Є.), хімія;

- Гриньов Денис (8 кл.). (кер. Олійник В.В.), Історія України.

09 листопада 2017 р. школа відзначила свято української писемності та мови. Було проведено ряд заходів, які пропагували поширення української мови серед школярів, виховували любов та повагу до рідного слова, розвивали інтерес до таїни нашої словесності. (МО словесників: Маховицька Л.М., Бережна З.М.; МО вчителів початкових класів:Бєлоусова Л.О., Дзюба О.В., Псарюк І.Л., Кошель Н.В.). Учні та вчителі прийняли участь у XVІІ Всеукраїнському радіодиктанті національної єдності.

Відповідно до річного плану роботи школи 01 листопада 2017 р. проведено психолого-медико-педагогічний консиліум «Забезпечення успішної адаптації дитини при переході з початкової загальної освіти на основну», на якому розглянуто питання створення умов для успішної адаптації дітей 5 класу у середній школі. (класовод Бєлоусова Л.О., практичний психолог Гребенюк Ю.О., вчителі-предметники).

На виконання рішення педагогічного консиліуму 08 листопада 2017 року в 5-му класі відбулися батьківські збори, на яких було обговорено важливу тему – труднощі адаптації п’ятикласників до школи. (кл.керівник Бурман Л.В., практичний психолог Гребенюк Ю.О.).

У лютому-березні та у квітні 2017 року відповідно до плану роботи школи, проведена перевірка стану викладання математики у 2-11 класах та стану викладання предмету «Я у світі», історії та правознавства.

Поряд з цим необхідно звернути увагу на недоліки в організації методичної роботи, а саме: недостатню роботу у творчих та динамічних групах, пасивність з боку вчителів щодо друку власних напрацювань в періодичних фахових виданнях, недостатньою є робота зі шкільним сайтом, наявна пасивність педагогічного колективу в участі у фахових конкурсах, на неналежному рівні виконуються інструкції щодо ведення шкільної документації окремими педагогами.

Відтік 9-класників за останні роки, низький рівень здачі ЗНО випускниками 11 класу дає підставу зробити висновок про те, що довіра батьків , учнів, громадськості до якості наданих освітніх послуг у навчальному закладі знижується через незабезпеченість відповідними кадрами, неефективні освітні технології педагогів, втрату інтересу та зацікавленості здобувачів освіти у навчанні, байдуже ставлення батьків до результативності навчальних досягнень їх дітей.

РЕЗУЛЬТАТИВНІСТЬ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ

Відповідно до наказу відділу освіти від 17.01.2018 року №10 «Про результати проведення ІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з основ наук» було здійснено аналіз результатів участі команди школи.

За рейтинговою оцінкою показники з предметів такі:

Предмет результат 2017 р. результат 2016 р.

1. Українська мова 7 місце 6 місце

2. Математика 11 місце 8 місце

3. Фізика 10 місце 12 місце

4. Хімія ---------- 8 місце

5. Біологія 5,6 місце 5 місце

6. Географія --------- 12 місце

7. Історія 13 місце 8 місце

8. Іноземна мова --------- 6 місце

9. Інформатика 13 місце 10 місце

10. Астрономiя ---------- 13 місце

11. Екологiя 5 місце 8 місце

12. Основи економіки ---------- 6 місце

13. Трудове навчання

(хлопці, дівчата) 3,4 місця 3,6 місця

14. Інфор-ні технології 5 місце 13 місце

15.Основи правознавства 11 місце 5 місце

Кращі результати в районних олімпіадах показали учні:

Лазаренко Катерина Андріївна, учениця 9 класу, з трудового навчання) – найкращий результат (3 місце);

Аналізуючи успішність учнів за результатам І семестру та річним оцінюванням 2017-2018 року, необхідно відзначити, що показники якості знань знизились у 5 класі – на 5% , 6 класі – на 4%, 8 класі – на 6 %.

Стабільним є результати у всіх інших класах, а якість знань у 2 класі становить 56%.

Учнів з оцінками високого рівня у школі 15-9 % ( у І семестрі 3 учні – 2 %,) достатнього – 50 учнів -29 % ( у І семестрі – 51 учень – 35 %), середнього – 100 учнів – 58 %( у І семестрі – 11 учнів), початкового – 6 учнів – 4 % ( у І семестрі – 11 учнів -7%). Якість знань по школі становить 38% ( у І семестрі – 37%), не атестованих учнів у школі немає.

Якість знань з навчальних дисциплін у порівнянні з оцінками І семестру 2017-2018 н.р. підвищилися з української мови на 5 %, інформатики на 5 %, фізичної культури на 14 %, біології – 5%.

Знизилась з іноземної( стабільної мови)на 5 %. Сталими є показники ( ±1-2%) Захист Вітчизни, математики, історії України, всесвітньої історії, зарубіжної літератури, української літератури, образотворчого мистецтва, музичного мистецтва, художньої культури та технології.

Згідно з річним планом роботи школи у 2017-2018 н.р. був уведений курс за вибором у 5,6 класах «Історія рідного краю». Якість знань становить у 5 класі – 92%, у 6 класі – 93 %.

ДПА було охоплено 16 учнів в 4 класу. Форма проведення ДПА з математики, української мови та літературного читання – комбінована контрольна робота з тестовими завданнями відкритого і закритого типів. Якість знань з математики - 50%, української мови та літературного читання - 33 %. Таблиця результатів порівняльного аналізу показує розбіжності річному оцінюванню та балах за державну підсумкову атестацію з математики (-3%) ,української мови та літературного читання (-14 %).

У 9 класі підлягали перевірці результаті навчальної діяльності 18 учнів з української мови, математики та історії України . ДПА з історії України відбулося 29.05.18 року з завданнями справилися всі учні. Результати високого рівня показали 4 учні (22%), достатнього 11 (61%), середнього 3 учні (17%). Якість знань з ДПА та річного оцінювання становить відповідно 89 % та 83 % розбіжність (-6%).

ДПА з української мови проходило 01 червня 2018 року у формі диктанту. 9 учнів справилися успішно(5%), один учень отримав результати початкового рівня (5%). Якість знань з ДПА та річного оцінювання становить відповідно 50% та 44% розбіжність (+6%).

ДПА з математики відбулося 06 червня 2018 року. 6 учнів (33%) одержали результати високого і достатнього рівня, а 12 учнів середнього рівня. Відсутній початковий рівень. Якість з знань з ДПА та річного оцінювання становить 33 % та 38% розбіжність (-5%).

Отже, просліджується підвищення показників якості знань з ДПА порівняно з річним оцінюванням лише з української мови – 6%.

Три учні 9 класу (17%) підтвердили свої результати за навчальний рік на державній підсумкові атестації та отримали свідоцтво з відзнакою.

У 11 класі підлягали перевірці результати навчальної діяльності учнів з української мови, математики, фізики , історії України, біології ДПА було охоплено 7 учнів.

З української мови успішно справилися з завданнями один учень (14%), але 2 учня отримали результати початкового рівня (28%). Якість знань зДПА та річного оцінювання становить 14% та 71%. Розбіжність становить (-57%)(один учень високого рівня перейшов у достатній, а учні достатнього рівня перейшли у середній і один учень достатнього рівня – у початковий).

Державна підсумкова атестація з математики було охоплено 2 учні. Вони отримали результати достатнього та середнього рівнів. Якість знань з ДПА та річного оцінювання перейшов у середній.

5 учнів 11 класу пройшли ДПА з історії та мають позитивні результати. Проте, з порівняльної таблиці видно, що якість знань з ДПА становить 20% порівняно з 40 % за рік. Один учень з річного оцінювання мав початковий рівень, то на ДПА він отримав середній рівень. (Маємо, один учень з достатнього рівня перейшов у середній, та із початкового рівня у середній).

Державна підсумкова атестація з біології було охоплено 5 учнів. Три учні отримали результати середнього рівня і два учні початкового рівня, з річним оцінюванням 1- достатній, 3 – середній, 1- початковий. Один учень з достатнього рівня в ДПА перейшов до середнього, а один з середнього – до початкового. Якість знань з ДПА становить 0% порівняно з 20% річних.

2 учні 11 класу складали ДПА з фізики. У обох зрізи знань по ДПА співпадають із річним оцінюванням. Маємо один результат достатнього рівня, і один – середнього. Якість знань ДПА і річного оцінювання складає 50 %.

ЯКІСТЬ ВИХОВНОЇ РОБОТИ

Виховний процес був спрямований на виконання наступних завдань:

-активізацію національно – патріотичного виховання учнів;

-організацію методичної роботи з актуальних проблем виховання учнівської молоді;

-організацію учнівського самоврядування, співпрацю з районними дитячими організаціями;

-розвиток здібностей учнів у гуртковій роботі;

-залучення обдарованої молоді до участі у фестивалях, конкурсах, змаганнях різних рівнів;

-співпрацю з позашкільними закладами, громадськими, культурно – просвітницькими організаціями, правоохоронними органами в проведенні позаурочної виховної роботи в школі;

-удосконалення системи сімейного виховання, педагогічного всеобучу батьків та громадськості;

-контроль за організацією позаурочної виховної роботи та керівництво нею.

Виховна діяльність у школі, як цілісна система, складається із діяльності дорослих (адміністративно-педагогічна функція, рада школи, батьківський комітет, МО класних керівників) та із діяльності учнів (учнівське самоврядування «Мерія»).

Протягом 2017-2018 навчального року у виховній роботі школи підвищено рівень національно-патріотичного, духовного та естетичного виховання та превентивної роботи.

Згідно річного плану школи та наказів і рекомендацій районного відділу освіти, молоді та спорту було організовано та проведено такі рейди, тижні, декади та місячники.

Активізація національно – патріотичного виховання учнів відбувалася через проведення ряду заходів, запланованих на 2017-2018 н.р., які мають різні форми роботи: тематичні лінійки, квести, конкурсні програми, змагання, диспути, круглі столи, благодійні акції, уроки мужності, уроки пам’яті, зустрічі з військовослужбовцями, героями АТО, волонтерами, допомога бійцям АТО, участь в акції «Ветеран», «Сонечко в долонях», захист проектів, перегляд та обговорення документальних та відеофільмів, тематичні бібліотечні уроки, акції та флешмоби, тощо:

  • Проведено загальношкільне свято «День знань!» 01 вересня 2017 року.
  • Перший урок 2017-2018н.р. на тему: «Я – громадянин України – європейської країни!». Мета уроку - формування в учнів розуміння єдності й цілісності України, її багатонаціонального народу як національної ідеї розвитку вільної, незалежної, демократичної та заможної держави в великій європейській родині.
  • До Міжнарожного Дня громадян похилого віку та Дня ветерана організовано і проведено благодійну ярмарку з метою проведення акції «Сонечко в долонях».
  • Учні 10 та 11 класів відвідують уроки захисту Вітчизни.
  • Круглий стіл на тему «Професія військового» з юнаками школи та районним військовим комісаром щодо орієнтирів на обрання військової професії.
  • Створений куточок про воїнів АТО “Збережемо пам'ять про подвиг”
  • 29 вересня 2017 року з волонтерською місією та тематичним концертом, учні 8-9 класів разом із учителями відвідали військову частину у Каховському районі де перебували воїни АТО на ротації.
  • З 09 жовтня по 13 жовтня 2017 року з нагоди відзначення Дня козацтва та Дня Захисників України:

1.Виставка книг шкільної бібліотеки «Мудрість козацької доби»

2.Історичний журнал «Відповідь нескореного народу» до 75-ї річниці від формування УПА. Підготували учні 10-11 класів.

3.Виставка-конкурс «Памятна монета до Дня Козацтва!» вироби з різного матеріалу серед 5-11 класів.

4.Конкурс декоративно-прикладного мистецтва та малюнків «Славні козачата!» серед учнів 1-4 класів.

5.Свято для хлопців 5 класу «Козацькі забави!»

6.Свято у сільській бібліотеці на тему «Година патріотизму», спільно із учнями 4,5,6 класів та працівників Осокорівського будинку культури.

7.Виставка спогадів, фото, цікавих речей про земляків атовців під назвою «Мужність і відвага простих хлопців…» у сільській бібліотеці.

8.Проведено патріотично-спортивну гру-квест «Пропала булава!» для учнів 5-11 класів, переможці учні шостого класу.

9.Військово-спортивне свято до Дня Захисника України.

    • Уроки історії 5-11 класи до Дня визволення України від німецько-фашистських загарбників.
    • Участь у XVII Всеукраїнському радіодиктанті національної єдності учнів та вчителів школи до Дня української писемності та мови, 23 учасники.
    • Між учнями 10 і 11 класів відбувся мовний турнір «Кращої, ніж рідна, мови не буває!»
    • Квест для учнів 1-4 класів «У пошуках найціннішого скарбу – української мови»
    • Проведено заходи на відзначення четвертої річниці Революції Гідності:
      1. Флешмоб на підтримку суспільного руху на тему: «Я – українець і це моя Україна!» (5-11кл.)
      2. Патріотично- інформаційна бесіда «Як крила ангела злітаючи, небесна сотня в вирій полетіла…!
      3. Тематична лінійка та відео-журнал «Шлях до Європи, як усе було…» документальна стрічка про події 2013-2014 року.
    • До Дня пам’яті жертв голодомору 27 листопада 2017 року у закладі проведено загальношкільний тематичний захід пам’яті на тему: «Памятаємо…..1932-1933рр. в Україні»
    • Переглянуто документальні фільми про страшні роки українського голодомору.
    • Проведено урок-диспут з учнями 10-11 класів «Голодомор - помилка чи виправдання?»
    • Тематична бібліотечна виставка історичних матеріалів та книг на тему « Свічка пам’яті».
    • 14 грудня 2017 року відбулася шкільна лінійка вшанування ліквідаторів аварії на Чорнобильській АЕС, хвилина мовчання. Перегляд відео-журналу «присвячується ліквідаторам Чорнобиля…»
    • До Дня Збройних Сил України відбувся Урок мужності для учнів 8-11 класів на тему «На варті Вітчизни». Зустріч у формі діалогу з гостями односельцями учасниками АТО Ромашкевичем Р., Радчуковим В., Ковбою А., Шостаком В.
    • 12 грудня 2017 перегляд художнього фільму «Кіборги» для учнів 10-11 класів.

З метою виховання юних патріотів України на засадах національної гідності, високої самосвідомості та активної громадянської позиції, пропаганди здорового способу життя, духовно багатої та фізично-розвиненої особистості в школі створено козацький рій «Осокори Січ» для участі у Всеукраїнській дитячо-юнацькій, військово-патріотичній грі «Сокіл» («Джура»), в цьому році у районному етапі наша команда виборола лише 7 місце.

У закладі проведено заходи щодо відзначення історичних подій:

  • Уроки пам'яті та звитяги, приурочені 73-й річниці завершення Другої світової війни(1-11кл.)
  • 08 травня 2018 року до Дня тиші та Примирення - лінійка памяті біля меморіалу загиблим воїнам. Покладання квітів та запалення свічок.
  • Класні години до Дня партизанської слави(1-11кл.)

«День партизанської слави та партизанського руху в Україні»

  • Перегляд художніх та документальних фільмів, присвячених визволенню України від фашистських загарбників
  • До Дня Соборності України проведена тематична лінійка, історичний відео журнал «Акт Злуки – крок до мрії» з елементами флешмобу утворення живого ланцюжка Єдності та виголошення разом слів «Одна єдина соборна Україна!»
  • Для молодших школярів вихованці бібліотечного гуртка «Перлина» провели віртуальну мандрівку у минуле «Цікаве про Україну», та організовано виставку історичних документів, газетних статтей до Дня Соборності.
  • Диспут на тему «Акт Злуки: досягнення чи помилка української історії?» на урокаї історії в 10-11 класах.
  • Історичний відео журнал до Дня памяті героїв Крут під час шкільної лінійки 29 січня 2018 року.
  • Загальношкільний захід спільно із сільською бібліотекою та сільським будинком культури до вшанування « Небесної сотні», тематична відео презентація.
  • 15 січня 2018 року тематична презентація на шкільній лінійці «Легендарні герої – Кіборги», документальні матеріали про події на Донбасі 2015 року.
  • 27 січня в Україні День пам’яті до Міжнародного Дня Пам’яті жертв Голокосту. Тематичний стенд з запаленими свічками. Перегдяд відео журналу. Виховні години 5-11 класи.
  • Виховний захід до 32 –ї річниці Чорнобильської трагедії. Флеш моб до вірша «Чорнобиль-трава». Перегляд документальних фільмів про Чорнобильську катастрофу та її настідки.
  • Стенд приурочений подіям Чорнобиля, бібліотечний гурток «Перлина».
  • Шевченківські дні. Тематична лінійка. Перегляд відео матеріалів про життя та творчість Т.Г.Шевченка.

ІІ. Організація методичної роботи з актуальних проблем виховання учнівської молоді. Превентивне виховання

Система роботи з превентивного виховання передбачає реалізацію державних та обласних програм з превентивного виховання, проведення Місячника морально – правового виховання, тижня права, тижня здорового способу життя, безпеки життєдіяльності.

Було проведено години спілкування, бесіди, диспути, психологічні тренінги, спортивні змагання, естафети, відкриті уроки, зустрічі з лікарями, представниками правоохоронних органів та соціальних служб.

Через участь у шкільних, обласних та районних конкурсах спортивної направленості, учні 4-11 класів мали змогу показати свої фізичні досягнення, утверджувати олімпійські ідеали добра та краси. Чи не найважливіша роль у превентивному вихованні учнівської молоді відводиться класним керівникам. Вони ведуть щоденники психолого-педагогічних спостережень за учнями, облік учнів класу, схильних до правопорушень; залучають таких дітей до різних видів діяльності (громадсько-корисної, спортивної, творчої, пізнавальної тощо); популяризують в учнівському середовищі знання про негативний вплив на здоров’я дитини алкоголізму, наркотиків, куріння, формують в учнів потреби у здоровому способі життя; здійснюють контроль за організацією вільного часу учнів; інформують батьків про дотримання учнями норм поведінки чи їх порушення тощо. Щотижня класні керівники проводять бесіди з питань профілактики всіх видів дитячого травматизму з відповідним записом до сторінки журналу «Бесіди по попередженню нещасних випадків». З метою запобігання травматизму та підтримання порядку на перервах протягом навчального року організовується чергування по школі вчителів. Але цей напрямок роботи потребує корекції і зусиль щодо покращення.

З 25 листопада по 09 грудня в Україні та в нашій школі зокрема, проходила акція «16 днів проти насильства».

У рамках акції проведено наступні заходи класними керівниками та шкільним психологом.

  • Тренінги щодо гендерної рівності та протидії насиллю
  • Бесіда «Ми різні, але ми рівні» (1-11 класи);
  • Години спілкування, бесіди для учнів 5-11 класів: «Хлопчачий чи дівчачий світи: схожі чи різні?», «Цінності ґендерної рівності», «Рівні можливості в отриманні професії».
  • В рамках проведення тижня права з 04 по 08 грудня 2017 року відбулися заходи: відео лекторій «Права та обов’язки дитини», презентація інтернет-проектів Знаємо та реалізуємо свої права» серед старшокласників, на уроках правознавства в 9-10 класах проведеніправові вікторини та брейн-ринги, в молодшій ланці – тематичні виховні бесіди «Школа прав дитини», виставка малюнків «Світ моїх прав».
  • Щодо реалізації в навчальному закладі Конвенції прав інвалідів, під час проведення годин спілкувань в класах розглянуто питання про людей з обмеженими можливостями «Сильні духом», проведено лінійку з презентацією «Можливості обмежені, здібності безмежні» до Всесвітнього Дня інвалідів, участь двох учнів школи з інвалідністю у районному заході «Ангел з одним крилом!» 30 листопада 2017 року.

ІІІ. Соціальна підтримка дітей пільгових категорій, що навчаються у школі, проводиться згідно з діючим законодавством. На початок навчального року були підготовлені списки учнів пільгових категорій, банк даних. Ці діти постійно перебувають у центрі уваги адміністрації школи. Для них організовано участь у заходах; оздоровлення у дитячому таборі відпочинку. Також за кошти місцевої ради діти з малозабезпечених та багатодітних сімей, діти батьки яких є учасниками АТО щоденно отримують безкоштовне гаряче харчування у шкільній їдальні. З опікунами дітей-сиріт та дітей, їз сімей, що перебувають у складних життєвих умовах, підтримується постійний зв'язок класних керівників, практичного психолога, адміністрації школи, та представників органів місцевої влади. На протязі навчального року вчителями, батьківським комітетом, представниками влади проведено шість виїздів обстеження житлово–побутових та матеріальних умов життя дітей-сиріт, дітей, які виховуються в функціонально неспроможних сім’ях і перебувають на профілактичному обліку та дітей з сімей, що перебувають у складних життєвих умовах, складено акти обстеження.

Діти пільгових категорій відвідують спортивні секції, гуртки, беруть участь у позашкільних заходах, залучені до роботи шкільного самоврядування. Для категорійних учнів проведені заходи до дня людей з інвалідністю, свято до Дня Миколая, Новорічні свята. Всі діти отримали солодкі подарунки від Осокорівської сільської ради, отця Володимира Святотроїцької церкви, благодійного фонду І.Колихаєва та ДСП «Агро – Форум -2».

ІV. Становлення гармонійно-розвиненої особистості неможливе без фізичного виховання. Тому цій роботі приділяється значна увага. Наші юні спортсмени брали участь у майже 20 змаганнях : дитячій олімпіаді Херсонщини та Першості України з пляжного волейболу в червні та липні 2017 року в с. Лазурному та м. Нова Каховка, та у травні 2018 року у м. Херсоні, у Кубку Балакіна з волейболу в листопаді 2017 року м. Кривий Ріг, у районних змаганнях «Шкіряний м’яч», районних «Стартах надій», районних та обласних змаганнях з волейболу та баскетболу в лютому та квітні, у районних та обласних змаганнях з легкої атлетики в жовтні 2017 р. та квітні 2018 року, «Козацький гарт» у квітні, у шкільній волейбольній лізі України в с. Зміївка, Бериславського району, виборюючи призові місця, вчителі фізичної культури Радчуков В.В., Климюк В.П.

Вже стало традицією проведення турнірів футболу та волейболу між командами учнів та вчителів школи. В рамках тижнів здорового способу життя проводилися змагання «Козацькі забави».

V. Педагогічний колектив працював і над питаннями екологічного виховання, змістова наповнюваність якого передбачала формування в учнів ціннісного ставлення до природи, екологічної культури особистості, популяризації екологічних знань, залучення вихованців до активних природоохоронних заходів. В рамках Місячника «Екологічного виховання» було проведено:

  • Уроки біології, основи здоров’я.
  • День довкілля.
  • Трудові екологічні десанти з покращення прилеглої до школи території.
  • Обласна акція «Допоможемо зимуючим птахам» відзначені за креативну ідею пташиних їдалень
  • Свято «Зустріч птахів !» для 1-4 класів, конкурс краща шпаківня та дуплянка.
  • Призери обласного конкурсу «Альтернативна ялинка»
  • Призери обласної акції «Букет замість ялинки»
  • Участь в акції «Зелене довкілля» висаджено близько 100 саджанців ялинки в селі.
  • Інформаційнф журнали на тему: «Шкідливим звичкам скажемо – НІ!», «Стоп – ВІЛ-інфікування!», «Безпека на дорозі!», «Безпека – це життя!»
  • Конкурси малюнків та стіннівок.

VI. Класними керівниками протягом 2017-2018 навчального року проводились виховні години профорієнтаційного спрямування. Допомогу класним керівникам у проведенні профорієнтаційної роботи надають соціальний педагог школи Овчіннік Н.Д та психолог Гребенюк Ю.О., які проводять анкетування учнів, індивідуальні бесіди, консультації щодо вибору майбутньої професії. Також більш продуктивними є зустрічі представників різних рівнів акредитацій навчальних закладів, як по Херсонській області так і сусідньої Дніпропетровської з нашими випускниками. Це дає змогу в формі діалогу розширити свої орієнтири у світі професій. А також зустрічі з представниками популярних сьогодні професій, таких як пожежник-рятівник, поліцейський, військовослужбовець.

VII. Поряд із традиційними формами роботи з громадянського виховання значне місце посідає шкільне самоврядування.

Президентом нашої школи у вересні 2017р. було обрано ученицю 9 класу Лазаренко Катерину. Один раз на місяць проводилися засідання мерїї, плідно працювали усі 5 міністерств: освіти, дисципліни і порядку, інформації, здоров’я і спорту, культури і дозвілля.

Поле дії учнівського самоврядування – забезпечення порядку, організація чергування в школі, класних кімнатах, дозвілля на перервах, проведення загальношкільних лінійок, виставок, контроль за дотриманням санітарно-гігієнічних вимог, організація роботи щодо збереження шкільного майна, підручників, благоустрою території школи, участь в гуртках, секціях, підготовка та проведення конкурсів, свят, вечорів, інформування.

Члени мерії разом із педагогом-організатором провели:

    • Благодійні акції: «Ветеран», «Сонечо в долонях», допомога літнім людям.
    • Святковий концерт для педагогів спільно з учнями музичної школи « Учителю – тобі земний уклін!»
    • Розважальний вечір для 5-11 класів «Осіння феєрія!
    • Свято для молодших школярів « Скоро, скоро Миколай завітає в рідний край!»
    • Новорічні свята для усієї школи, Новорічна дискотека для 8-11 класів.
    • Вечір «Вечорниці у світлиці!»
    • Флеш моб до Дня безпечного інтернету.
    • Святкування Масляної. Ярмарка.
    • Святкування Дня Святого Валентина. Пошта Кохання. Остівок Кохання.Тематичний вечір «Супер пара – 2018 року!»
    • Свято для 1-4 класів «Ми до тебе, казко, в гості завітала!»
    • Свято 8 березня «Жінка – диво природи». Вечір для старшокласників.
    • Шкільні лінійки до визначних історичних та національних дат.
    • Розважальний вечір до Дня гумору.
    • Випуск 6 номерів шкільної газети «Осокорівський вісник»
    • Свято «Останнього дзвоника – 2018 року!». Телерепортаж.

Флеш моб «Перлина – Україна!». Представлення усіх учнівських колективів та мерії.

    • Організація та проведення трудових десантів.
    • Активна участь у районних, обласних, всеукраїнських акціях, конкурсах, змаганнях.
    • Участь в військово-патріотичній грі «Джура».
    • Організація допомоги вихователям у шкільному літньому таборі «Сонечко».

VIII. Розвиток здібностей учнів у гуртковій роботі

У школі 121 дитина відвідує 7 гуртків за такими напрямками:

    • Декоративно-прикладного мистецтва РЦДТ, та шкільна студія «Соняшник»
    • Технічна творчість
    • ДЮСША – футбол, волейбол, легка атлетика, баскетбол.
    • Спортивна секція – баскетбол
    • Турисько-краєзнавчий м. Херсон
    • Бібліотечний клуб «Перлина»
    • Хореографія РЦДТ, молодша шкільна група «Freedom».

А також на базі школи працює філія Нововоронцовської музичної школи по класу фортепіано, де займаються 12 юних музикантів.

Організовано вокальну студію при сільському будинку культури (старша і молодша групи).

X. Співпраця з позашкільними закладами, громадськими, культурно – просвітницькими організаціями, правоохоронними органами, соціальними службами в проведенні позаурочної виховної роботи в школі.

З метою всебічного розвитку дитини, збереження та зміцнення її здоров’я, популяризації професійної освіти та організації шкільного дозвілля в нашій школі налагоджено досить плідна співпраця з такими організаціями як РЦДТ, ДЮСШ, музична школа, сільський будинок культури, сільська та шкільна бібліотека, Нововоронцовське відділеня ГУ національної поліції у Херсонській області, Нововоронцовський районний сектор (3 Державний пожежно-рятувальний пост), районна служба у справах дітей, рада з профілактики правопорушень, батьківський комітет, шкільне самоврядування «Мерія», навчальні заклади району, області.

Важливим чинником у виховній роботі є злагоджені дії сім’ї і школи. У школі працюють комісії загальношкільного батьківського комітету, батьківський лекторій, «Школа майбутнього першокласника». Проводяться батьківські збори, засідання Ради школи, батьківського комітету школи, Піклувальної ради. На засіданнях розглядаються питання успішності та стан відвідування учнями школи, організація харчування, попередження правопорушень, дотримання правил внутрішнього розпорядку, Статуту школи, профілактики правопорушень та боротьби зі злочинністю.

Протягом 2017-2018 н.р. проведено 4 загальношкільних батьківських зборів. Налагоджено діяльність класних батьківських комітетів.Творчо працюють комісії шкільного батьківського комітету. Батьківська громадськість бере активну участь у проведенні колективних творчих справ, вечорів, конкурсів, розважальних програм, у проведенні екскурсій.

Робота з батьками здійснюється за напрямками: анкетування, індивідуальна робота, день відкритих дверей, батьківські збори, родинні свята, засідання Ради школи, батьківський всеобуч.

Двічі проведено батьківський всеобуч на тему сімейного виховання у формі тренінгів «Батьки – якими вони повинні бути?», «Що ви знаєте про свою дитину?», дискусій , бесід та презентацій «Сучасна сім’я – головна ланка у вихованні дитини!», « Як допомогти дитині у виконанні домашніх завдань».

Адміністрація та класні керівники сприяють співпраці батьківського комітету школи та шкільного парламенту в організації та проведенні різноманітних позакласних та позашкільних заходів:

  • Свято «День знань»
  • Свято «Останнього дзвоника»
  • Свято до Миколая
  • Новорічні свята
  • Благодійні ярмарки
  • Свято «Прощавай початкова школа» для 4 класу
  • Спортивні змагання «Тато, мама і я – спортивна сім’я!»
  • Захист проектів «Цінності моєї родини»
  • Захист проектів «Доля моєї родини в долі України»
  • Родинні свята 1-6 класи до Дня матері
  • Вечори «Зимові вечорниці», «Гуморина», «Дискотека!»
  • Туристичні класні походи.

Протягом року проходять Дні відкритих дверей для батьків. Здійснюється правова освіта батьків, залучаються до цієї роботи працівники правоохоронних органів, соціальні служби та медичні працівники.

Протягом року вчасно опрацьовувалися інформації з батьківських зборів про зауваження, пропозиції та побажання батьків щодо поліпшення навчально-виховного процесу.

Над реалізацією мети і завдань виховної роботи в школі в 2017-2018 навчальному році працювало 11 класних керівників, педагог-організатор, соціальний педагог, психолог, заступник директора з виховної роботи.

У становленні системи виховної роботи важлива роль відводиться методичній роботі, в якій значну роль відіграють класні керівники. У рамках даного напрямку роботи в школі протягом року проведено чотири засідання методичних об’єднань класних керівників, на яких розглянуто питання аналізу виховної роботи за попередній навчальний рік, ознайомлено з програмою виховання дітей та учнівської молоді в Україні, сплановано основні виховні заходи, проведено обмін досвідом щодо формування успішної особистості; відбулися індивідуальні консультації, які були спрямовані на розвиток творчого підходу класного керівника до своїх обов’язків, використання в роботі інноваційних виховних технологій, розвиток художньо-естетичного виховання, впровадження в практику роботи принципів безконфліктного спілкування, подолання жорстокого поводження з дітьми.

В дитячому літньому пришкільному таборі відпочинку “Сонечко” відпочило 57 дітей, у КЗ «ДОТ ім.І.Бережного»-4.(кошти сільської ради). У першочерговому порядку забезпечено відпочинок дітей – сиріт, ПБП, що постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС, дітей – інвалідів, дітей із малозабезпечених, багатодітних та неповних сімей, дітей, батьки яких приймали участь в зоні АТО.

З метою забезпечення відповідності діяльності школи державним стандартам та надання допомоги вчителям у підвищенні рівня виховної роботи, у школі постійно здійснюється управління та внутрішкільний контроль за виховною роботою за системою.

Аналізуючи стан виховної роботи школи, варто сказати, що пріоритетними на сучасному етапі є:

- використання сучасних інформаційних технологій в управлінській діяльності та в навчально-виховному процесі школи;

- збереження морального, фізичного та психічного здоров’я підростаючого покоління;

- виховання патріотизму, громадянських якостей особистості;

- розвиток у дітей творчих здібностей, підтримка обдарованих дітей.

Для проведення підсумків різних видів контролю за станом виховної роботи використовуються такі форми: накази, індивідуальні бесіди, винесення відповідних питань на засідання педагогічної ради, методичні об’єднання класних керівників. Виконуючи основні завдання виховання учнів у школі спільно з педагогічним колективом використовуємо різноманітні форми й методи роботи: колективні творчі справи, години спілкування, бесіди, свята, зустрічі, екскурсії, конкурси, огляди, акції, виставки, флеш моби, відео, фото презентації, віртуальні подорожі, квести.

Отже, виховна система нашої школи — це комплекс виховних цілей, спільність людей, спосіб життя учнівського колективу, всі аспекти якого підлягають одній меті, забезпечуючи у процесі свого функціонування досягнення заданого результату .

Стратегія нашої роботи - це дитина, яка повинна бути насамперед здоровою, творчою, впевненою, щасливою, володіти сучасними технічними засобами комунікації, зорієнтованою на професійне самовизначення, уміння робити вибір, знати та поважати закон, знати права свої та чужі.
Але поряд з нашими досягненнями, маємо недоліки:

- класні керівники недосконало опрацьовують матеріали планування;

-робота органів учнівського самоврядування потребує більшої ініціативності та організованості з боку самих учнів та педагога-організатора;

- школа не має достатньої підтримки з боку деяких сімей, наявна відсутність родинного світогляду та відсутність наступності виховання.

РОБОТА З ПЕДАГОГІЧНИМИ КАДРАМИ

Укомплектованість Осокорівської ЗОШ педагогічними кадрами складає 95% від потреби, що склалося за рахунок плинності кадрів.

Педагогічний колектив налічував 21 вчителів, із яких спеціалістів вищої категорії – 6 (29%), І категорії – 9 (41%), ІІ категорії – 1(5%), спеціалістів – 5 (24%), «Старших вчителів-5 (24%). Середній вік учительського колективу - 45 років. Усі вчителі володіють навиками роботи з оргтехнікою та комп’ютерними технологіями, активно використовують у навчально-виховному процесі ІКТ поряд з технологіями продуктивного навчання, проектно-рефлексивними, модульними технологіями.

Атестація педагогічних працівників 2017-2018 навчального року проходила за планом заходів з проведення атестації, моніторингу професійної діяльності та загальної культури в педколективі, серед учнів та їх батьків. За результатами атестації Бєлоусовій Л.О., вчителю початкових класів, встановлено кваліфікаційну категорію «Спеціаліст вищої категорії; Голівцю Ю.С., вчителю фізики, інформатики, астрономії та природознавства, встановлено кваліфікаційну категорію «Спеціаліст вищої категорії» та присвоєно педагогічне звання «Старший вчитель».

Складено перспективний план атестації та курсової перепідготовки вчителів, ведеться журнал обліку проходження курсів підвищення кваліфікації. За результатами роботи , атестації подаються клопотання про відзначення педагогічних працівників.

РОБОТА ДОПОМІЖНИХ СЛУЖБ

Протягом 2017–2018 н.р. головними напрямками роботи соціально-психологічної служби школи були:

  • діагностична робота;
  • консультативна робота;
  • захисна робота;
  • профілактична робота;
  • підтримка взаємозв’язку з суспільними інститутами, службами та організаціями, що забезпечують соціальний захист дітей;
  • організаційно – методична робота.

На початку навчального року соціально-психологічною службою була проведена паспортизація класів та школи, зібрані та упорядковані списки учнів підоблікових категорій. Протягом року в банк даних дітей вносилися корективи.

У навчальному закладі заведені картки на дітей соціально-незахищених категорій, в яких зафіксовані загальні відомості про дитину, батьків або осіб, які їх заміняють, місце їх роботи, житлово-побутові умови. Крім того, ведуться облікові справи дітей зазначеної категорії, в яких зібрані акти обстеження, інформація про індивідуальну роботу з дитиною, інформація щодо зайнятості, характеристики та матеріали, надані класними керівниками. Сім’ї таких категорії супроводжують соціальний педагог та психолог, які дають рекомендації батькам, учителям та дітям, які потребують піклування чи знаходяться у складних життєвих обставинах.

У школі систематично ведеться робота з неповнолітніми, які входять до групи ризику. З ними проводилася відповідна робота: профілактичні бесіди, розмова з вчителями з приводу поведінки на уроках, бесіди з батьками. Записи про проведену роботу наявні в облікових картках. Проводяться регулярні рейди-перевірки стану відвідування уроків.

Протягом навчального року було складено 8 актів обстеження умов життя і виховання неповнолітніх. Батькам були надані рекомендації щодо виховання та навчання дітей, організації дозвілля. Відповідно вівся журнал обліку індивідуальних консультувань.

Важливим напрямком роботи соціально-психологічної служби є допомога у вирішенні проблем шкільної дисципліни та запобігання конфліктам в учнівських колективах. З цією метою проводилися групові та індивідуальні профілактичні бесіди з учнями (про що є записи в журналі обліку) за фактами неприязних стосунків між ними, незадовільної поведінки під час уроків та на перервах. Здійснювалася співпраця з класними керівниками, які добре знають дітей свого класу і допомагають у роботі з ними.

Соціально-психологічна служба тісно співпрацює з сільською радою, районним центром зайнятості, РЦБ, районними соціальними службами.

Соціально-психологічною службою за минулий навчальний рік було проведено 15 групових соціально-психологічних досліджень серед учнів, учителів та батьків, а також індивідуальні консультування та бесіди:

  • початкова школа – 12
  • основна школа – 32
  • старша школа - 18
  • педпрацівників – 8
  • батьків – 34

Протягом року здійснювалося коригування річного плану діяльності відповідно до запитів адміністрації навчального закладу.

МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ.

ФІНАНСОВО-ГОСПОДАРСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ.

Будівля закладу й приміщення знаходяться у задовільному стані, відповідають державним санітарним правилам і нормам. Осокорівською сільською радою виготовлено свідоцтво на право власності на нерухоме майно від 13.08.2012 року та державний акт на право постійного користування земельною ділянкою від 08.07.2014 року. За літній період повністю відремонтовано класи, інші приміщення загальношкільного користування, встановлено 44 енергозберігаючих вікна, обладнано кабінет фізики, хімії.

Дотримуються у закладі нормативні вимоги до розмірів площі на одного учня, до навчальних меблів, обладнання кабінетів інформатики та фізики, майстерні.

Рівень комп’ютеризації закладу задовільний, проте за вимогою потреб навчально-виховного процесу необхідно придбати сучасні комп’ютери у кожну класну кімнату. Станом на 01.09.2018 року у навчальному закладі є 1 комп’ютерний клас у складі 11 комп’ютерів, 3 з яких (учнівські) не працюють та потребують ремонту. Придбано 7 ноутбуків для кабінетів.

За підсумками фінансово-господарської діяльності за 2017-2018 навчальний рік маємо такі результати:

Фінансово-господарська діяльність

1.Державний бюджет (освітня субвенція)-залишок на 01.01.2018року-398 744 тис. Придбано:

  • кабінет фізики- 235 007,95 (інтерактивний комплекс, лабароторне та демонстраційне обладнання);
  • кабінет хімії- 40521,60(ноутбук, проектор, ламінатор, реактиви, мікроскоп, стенди, лабораторне обладнання);
  • кабінет географії-14820 (ноутбук, принтер кольоровий)
  • кабінет біології- 9 300 (ноутбук);
  • енергозберігаючі вікна (22 шт.)- 97 900;

Залишок: 1 194,45

2. Нова українська школа ( НУШ1клас)

  • Кошти -58088(держава)+7350(с/рада)=65438
  • Меблі – 18 376(к.жовтня 2018р.18 парт та стільців);
  • Дидактичний матеріал- 20 357 грн. (жовтень-листопад 2018 року);
  • Компютерна техніка- 26 705 грн. (придбано: ноутбук, проектор, екран,принтер кольоровий).

3. Батьківські та спонсорські кошти (НУШ-1 клас)

  • 5 083 – шпалери, багети, клей, жалюзі та інші матеріали (батьки);
  • 12 000–шафи для одягу першокласників(ДСП“Агро-Форум-2”,подарунок на свято 1 Дзвоника) .

4. Видатки на школу із бюджету Осокорівської сільської ради з вересня по грудень 2017 року:

  • 25 820 – І семестр 2017-2018 н.р. харчування учнів 1-4 кл., дітей пільгових категорій 5-11 класів;

Всього: 25 820 гривень.

5. Видатки на школу із бюджету Осокорівської сільської ради у 2018 році станом на 03.09.2018р.:

  • 140 000 – харчування учнів 1-4-х класів та дітей пільгових категорій у ІІ семестрі 2017-2018 н.р. та початку І семестру 2018-2019н.р.;
  • 14 705,28 – 4 путівки у КЗ “ДОТ ім.І.Бережного;
  • 20 000 – харчування 60 учнів у пришкільному таборі “Сонечко”;
  • 35 000 – на утримання шкільного автобуса згідно програми “Шкільний автобус”;
  • 62 000 – із них: на придбання (30 000); медикаменти (2000); послуги (15 000); курсова перепідготовка та відрядження (15 000);
  • 10 000- ноутбук методкабінет
  • 388 438 – із них: на придбання енергозберігаючих вікон та дверей (296 438 ); на заробітну плату техперсоналу (92 000 ); кошти надійшли від аукціону за земельну ділянку 30,3 га, яка передана у розпорядження сільської ради ( жовтень 2017 року)

Всього: 283 000+388 438=671 438 гривень .

6. Витрати по Програмі “Шкільний автобус” - 35 000+4320 (ЗНО-райбюджет):

  • 18 200– дизпаливо ;
  • 1 030.40 – техогляд, страхування ( 28.02.2018р.);
  • 1 130,40 – техогляд, страхування (12.08.2018р.);
  • 316 – патрубки,антифриз (15.02.2018р.)
  • 3390– фільтра,паливо-мастильні ( 15.07.2018р.);
  • 1570 – скло,клей ( 16.06.2018р.);

Залишок: 13 583,20.

7. Витрати на харчування учнів 1-4 класів та пільгових категорій:

Виділено: 140 000+20 000 (табір)=160 000 гривень

  • січень – за батьківські кошти;
  • лютий – за батьківські кошти;
  • Березень, квітень, травень-31 835,14 ;
  • червень – пришкільний табір “Сонечко”-18 120,57;

Витратили - 49 955,71 грн.

Залишок – 110 044,29 грн.

8. Витрати коштів на придбання (КЕКВ2210 – 37 000 грн.):

  • 2 085- флешки для казни СДО;
  • 1 140- штори на автобус;
  • 5 500- принтер “Бразер”+ 2 картриджа;
  • 455-утюг; 380- флешки;
  • 830 –2 роутери;1 813-папір А4, файли, лоткиА4;
  • 998,40- господарчі товари, миючі, чистячі засоби;
  • 6 614,50- будматеріали для обробітку 44 вікон;
  • 6 879 – фарба на ремонт школи;1832- фарб.стін спортзал;
  • 1932-шпалери,багети,клей; 1468- штори у фізкабінет;
  • 1262,70-класні журнали,гурткова робота, ПБ, ОП.

Витрачено-33 192,70 грн.; Залишок-3 807,30 грн.

9.Витрати коштів на курсову перепідготовку та відрядження (КЕКВ 2250-15 000грн.):

  • 6 378,63 - курси перепідготовки :
    • Павлюченко Н.В.,
    • Кошель Н.В.,
    • Сокольник Г.Ю.;
  • 859,86 – навчання по НУШ:

Кошель Н.В.,

Климюк В.П.

Залишок: 7 761 грн.

10. Витрати по послугах (КЕКВ 2282- 15 000):

  • 850- курс “Школа”(програмне забезпечення);
  • 1 030 – Заправка та ремонт картриджів;
  • 1 440- мережа Інтернет.

Залишок: 11 680 грн.

11.ЗЕМЕЛЬНА ДІЛЯНКА, ПЛОЩЕЮ 30,5га:

  • 01 січня 2017 року договір про спільний обробіток землі з ДСП “Агро-Форум-2” розірвано у зв’язку із рішенням Господарського суду у добровільному порядку;
  • Кошти за 2017 рік відповідно на рахунок школи не поступили;
  • Земля передана у власність засновника навчального закладу-сільську раду, яка є розпорядником її згідно Бюджетного кодексу України (жовтень 2017 року);
  • Сільською радою проведені торги на аукціоні; переможець аукціону-ДСП“Агро-Форум-2”-388438грн., кошти передані на рахунок школи депутатами сільської ради.

12.СПОНСОРСЬКА ДОПОМОГА:

  • ДСП “Агро-Форум-2” (директор Пушкар С.І.):

2000 грн.-свято І Дзвоника ( господар.товари на поч.навч.року) ;

5000 грн.-свято Останнього Дзвоника (послуги по обробітку вікон);

10 150- холодильник;

  • ФОП Ільченко С.Ф. :

2000 грн. –послуги по обробітку вікон; 1000- будівельні матеріали;

  • Благодійний фонд І.Колихаєва: 13 500-ноутбук, 3438-посуд; 1880-насос; 2000-послуги по обробітку вікон;
  • ФОП Шевченко С.А.: 1000грн.-послуги по обробітку вікон;
  • ФОП Скорик О.І.: 500грн.-послуги по обробітку вікон;
  • ФОП Жмурський В.М.: 500 грн. – послуги обробітку вікон;
  • ФОП Анастюк Л.С.: 200 грн. – бензин на бензокосилку (тример).

13. Обладнання класних кімнат батьками «фінансові канікули по благодійним внескам за рішенням батьківського кабінету школи» за 2017-2018 н.р.:

  • 1 клас (Бєлоусова Л.О.) – 4 922,90грн. (шпалери, будматеріали, тюль) -1рік;
  • 2 клас (Дзюба О.В.) - 5 260 грн. (1 рік);

( шпалери, стенди, будматеріали);

  • 3клас (Псарюк І.Л.)-4 102 грн. (1 рік);
  • 6 клас (Климюк В.П.) – 10640 грн. (3р.)

(двері, стеля, підлога, шпалери)-останній рік;

14. Благодійні внески:

За 2017-2018н.р. ПОСТУПИЛО 15858,76грн.(батьки) +2942 (педагоги) +1589 (музична школа)

ВИТРАТИ:

1.Встановлення дверей у 5 клас-1750;

2.Панелі та ремонт 7 класу-2500;

3.Ремонт шкільного автобуса - 272;

4.Будівельні та ремонтні матеріали, інвентар - 8160,55;

5. Обслуговування котельного господарства-300;

6.Обслуговування бензотримера-845,53;

7. Оплата послуг закладу (бактер.дослідження, доставка)-529,76;

8.Канцелярія, заказні листи – 130,92;

9. Відрядження, послуги транспорту – 1370;

10.Ремонт методичного кабінету – 2942 (педагоги);

11.Ремонт музичного класу-1589 (викладач, батьки).

Всього: 20 389,76 (додаються акти оприбуткування та списання матеріальних цінностей, погоджені головою батьківського комітету Скляр Л.Ю., надходження проведені по бухгалтерському обліку через каначейство).

15. Видатки із районного бюджету:

  • 6429 – на шкільний автобус;
  • 4320 – пальне на перевезення під час ЗНО;
  • 2280,02 – на придбання та пере заправку вогнегасників.

В аварійному стані перебуває арматурний пояс споруди школи, помічається слабий відтік дощової води під час сильних дощів у місцях стиків шиферу. Рами вікон та скло приходять з часом до повної непридатності. Потребують повної заміни 8 дверей та 22 вікна.

Після ремонту в школі залишаються такі завдання:

  • ремонт покрівлі ;
  • асфальтування шкільного подвір я;
  • спорудження загорожі навколо школи;
  • капітальний ремонт складів, зовнішнього туалету;
  • заміна решти вікон та дверей на енергозберігаючі;

Таким чином, завданням школи залишається залучення широкого кола спонсорів, благодійників серед батьків, громадськості села та району.

СПІВПРАЦЯ З БАТЬКАМИ

Виховання учня в школі та сім’ї – щоденний безперервний процес. Тому педагогічний колектив працює в тісній співпраці з батьківським колективом з метою створення найсприятливіших умов для самореалізації та розвитку дитини. Батьки є соціальним замовником школи, а тому беруть активну участь у навчально-виховному процесі. Вони є учасниками позакласних заходів, пов’язаних із професійним світом, захопленням своїх дітей, родинними святами. Класні керівники тісно співпрацюють із сім’ями своїх вихованців: відвідують дитину вдома, спілкуються з родиною. Свої висновки вони заносять до щоденника психолого-педагогічних спостережень.

Однією з традиційних форм роботи з батьками в школі є батьківські лекторії. Тематика лекцій підбирається з урахуванням вікових особливостей дітей. У проведенні лекторіїв бере участь адміністрація школи, шкільний психолог, запрошуються працівники РВ УМВС, ЦРЛ, центру зайнятості, районного відділу юстиції.

СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ, ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я

Соціальний захист, збереження та зміцнення здоров’я учнів та педагогів є одним із пріори тетних напрямків роботи адміністрації школи.

З урахуванням змін , внесених до переліку категорій дітей, які в закладах освіти харчуються за бюджетні кошти, в шкільній їдальні харчувалося 20 дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, 12 учнів із малозабезпечених сімей, 1- дитина постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи, 2 – діти учасників АТО та внутрішньо переміщених осіб, 10 – із сімей, що потрапили і складні життєві обставини (в I семестрі), 58 абонементів (батьківський кошт), 30 – учні ГПД. Усього одноразовим гарячим харчуванням було охоплено 64% від загального учнівського контингенту, що на 12% більш ніж у попередньому навчальному році.

В дитячому літньому пришкільному таборі відпочинку “Сонечко” відпочило 57 дітей, у КЗ «ДОТ ім.І.Бережного»-4.(кошти сільської ради). У першочерговому порядку забезпечено відпочинок дітей – сиріт, ПБП, що постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС, дітей – інвалідів, дітей із малозабезпечених, багатодітних та неповних сімей, дітей, батьки яких приймали участь в зоні АТО.

Медичне обслуговування учнів у школі здійснює медична сестра, медичні профілактичні огляди – лікарі районної центральної лікарні. Вимоги щодо охорони дитинства, техніки безпеки виконуються згідно з приписами відповідних служб району.

Протягом навчального року випадків травматизму не зареєстровано.

Перспективні завдання на 2018-2019 навчальний рік

    1. Створювати умови для якісної реалізації нових Державних стандартів початкової та базової загальної середньої освіти з урахуванням педагогічних особливостей навчання учнів у 1-4-х та 5-9-х класах. (Адміністрація школи, постійно)
    2. Працювати над підвищенням рівня якості знань учнів та забезпечити якісну підготовку та проведення ЗНО / ДПА.( Адміністрація школи, педагогічний колектив, протягом навчального року)
    3. Забезпечити реалізацію обласної науково-методичної проблеми ( Педколектив, протягом навчального року)
    4. Брати участь у методичних заходах, конкурсах, спрямованих на підвищення професійної майстерності педагога. (Адміністрація школи, голови методичних об’єднань, постійно)
    5. Використовувати сучасні технології професійного вдосконалення педагогічних кадрів у міжкурсовий період у контексті інноваційного розвитку. (Заступник директора школи з НВР, голови методичних об’єднань, постійно)
    6. Вживати організаційно-методичні заходи щодо комплексного забезпечення соціально-психологічного захисту дітей. ( Адміністрація, педагогічний колектив, соціально-психологічна служба школи , протягом навчального року)
    7. Продовжити реалізацію напряму дослідно-експериментальної роботи. (Адміністрація школи, педколектив, протягом навчального року)
    8. Забезпечити якісний педагогічний супровід роботи з інтелектуально обдарованою молоддю. (Заступники директора школи з НВР та ВР, класні керівники, вчителі-предметники, протягом навчального року)
    9. Працювати над реалізацією завдань національно-патріотичного виховання дітей та учнівської молоді. ( Адміністрація школи, педагогічний колектив, постійно)
    10. Організувати умови для широкого застосування електронних засобів навчального призначення. ( Адміністрація школи, педагогічний колектив, постійно)
    11. Створювати належні санітарно-побутові умови навчання та виховання. ( Адміністрація школи, постійно)
    12. Привести у відповідність до Типового положення шкільний методичний кабінет. (Адміністрація школи, постійно)
Кiлькiсть переглядiв: 49

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.